Saturday, October 29, 2016

EMI PER KOI CHEEZ KHAREEDNA KAISA HAI?

⌛ سوال:
کیا فرماتے ہیں علمائے دین اس مسئلہ میں کہ:

ای. ایم. آئ پر کوئ چیز خریدنا کیسا ہے؟ اگر ہم کوئ چیز ای. ایم.آئ پر لیں تو تو کیا وہ چیز حرام ہو جائےگی یا نہیں؟
جیسے بائیک، فرج یا ایر کولر ای. ایم. آئ پر خریدتے ہیں تو اس کی جو اصل قیمت ہوتی ہے اس سے تھوڑی زیادہ قیمت ہفتوں کے حساب سے دینا ہوتا ہے تو کیا یہ جائز ہے؟

سائل: عبد الرحیم
مقام: ممبئ
تاریخ: 28-10-2016
⌛Sawal:

Kya farmate hai Ulma E Deen Is Mas'ale  Me Ke,

EMI Pe Koi Chiz Kharidna Kaisa Hai ? Agar Hum Koi Chiz EMI Pe Le To Kya
Woh Chiz Kharidna Haraam Ho Jaayega Ya  Nahi ? Jaise Bike, Freeze ya Aircooler EMI Pe Kharidte Hai To Uski Jo Asl Kimat Hoti Hai Usse Thodi Zyaada Kimat Hafto Ke Hisaab Se Dena Hota Hai To Kya Ye Jaaiz Hai ?

Saaeel :- Abdul Rahim
City :- Mumbai
Date :- 28/10/2016
=======================
✍🏼 جواب: 
💠 قسطوں پر سامان لینے دینے میں چند امور کا لحاظ ضروری ہے:

💠 Qisto per samaan lene dene may chand umoor ka lehaz zaroori hai:

📌 فروخت کرنے والے اور خریدار کا متفق ہونا کہ نقد میں یہ چیز اتنے کی ہے اور نقد رقم نہیں بلکہ ادهار پر لینا ہے تو اتنے کی

📌 Farokht wale aur khareedar ka muttafiq hona ke naqad may yeh cheez itne ki hai aur naqad raqam nahy balke udhaar per lena hai to itne ki.

📌 جس چیز کا سودا ہو چکا وہ چیز مثلاً فریج ، اے سی وغیرہ خریدار کے قبضے میں دے دینا.

📌 Jis cheez ka sauda ho chuka woh cheez maslan, fridge, a/c waghaira khareedar ke qabza may dedena.

📌 قسط کی ادائیگی میں تاخیر کی صورت میں مالی جرمانہ نہ ہونا ، کیونکہ شریعت مطہرہ نے مالی جرمانہ منسوخ کر دیا ہے اور منسوخ پر عمل حرام ہے.

📘 *( فتاویٰ رضویہ جلد 21 صفحہ 113 )*

📌 Qist ki adaigi may takheer ki surat may (late hone ki wajah se) maali jurmana na hona, kyon ke shariyat e mutehra ne, maali jurmana mansookh (cancel) kardiya hai aur mansookh per amal haram hai.

📘 *(Fatawa e Radawiyya, Part 21, page 113)*

📌 جو معاہدہ پہلے دن ہوا، قیمت کا تعین ہو چکا ، اب اس میں اضافہ نہیں کیا جاسکتا-
اس صورت میں قسطوں پر سامان خریدنا جائز ہے .

📌 Jo moaheda pehle din hua, qeemat ka ta'ayyun (fixation) ho chuka, ab is maiN izafa nahy kiya ja sakta. Is surat may (is condition may) qisto per saman khareedna jayez hai.

📌 امام اهلسنت مجدد اعظم قدس سرہ العزیز لکهتے ہیں :  ... جائز ہے جبکہ دونوں حقیقتاً بیع کا ارادہ کریں نہ کہ قرض کا ، اس لئے کہ بیچنا جائز اور کمی بیشی جائز اور مدت معین پر ادهار جائز ، جیساکہ ہم سب باتوں کی تحقیق بیان کر آئے *اور اقساط بندی بهی ایک قسم کی مدت ہی معین کرنا ہے ....الخ*

📗 *( فتاویٰ رضویہ جلد 17 صفحہ 493 )*

📌 Imam Ahle Sunnat, Imam Ahmed Raza Qadri Barkati قدس سرہ العزیز likhte haiN : ........... jayez hai jabke dono haqeeqatan bea'ye (khareed o farokht ka mamla) ka irada kareiN na ke qarz ka, is liye ke baychna jayez aur kami beshi jayez, aur muddat e moayyan per udhar jayez, jaisa ke hum sab bato ko tahqeeq bayan kar aaye, *aur iqsat bandi bhi ek qism ki muddad hi moayyin karna hai.*

📗 *(Fatawa e Radawiyya, jild 17, page 493)*

واللہ تعالی اعلم
ا======================|
🖋 رشحات قلم:
*علامہ مفتی محمد حامد سرفراز قادری رضوی*

📚 *فکررضا دارالافتاء*
📱 موبائل: *00971-559060076*
ا======================|
🔸https://m.facebook.com/Fikr.E.Raza.Page/

🔸fikrerazafoundation.blogspot.com

🔸http://alansarlibrary.blogspot.in/
* * * * * * * * * * * * * *

No comments:

Post a Comment